Webapplicaties op maat.

Gaat er in uw organisatie veel tijd verloren aan het registreren, organiseren en verwerken van (persoons)gegevens? Heeft u er genoeg van om na elke aanpassing handmatig een e-mail te versturen en is er geen kant-en-klaar systeem beschikbaar dat aan al uw eisen en wensen voldoet? Dan is een op maat ontwikkelde webapplicatie wellicht de oplossing voor uw organisatie.

In een webapplicatie kunnen gegevens veilig en versleuteld opgeslagen worden en alleen toegankelijk gemaakt worden voor bevoegden, door middel van rechtensystemen of bijvoorbeeld het tonen van informatie in een klantportaal. Ook kunnen er handelingen worden verricht op die data om huidige handmatige processen te automatiseren.

Waarom Cowboys Online?

Cowboys Online bestaat uit een klein en flexibel team dat persoonlijk contact en de klantrelatie voorop stelt. Wij werken niet met ticketsystemen en doordat wij met een vaste kern van ontwikkelaars werken die uitgebreid kan worden wanneer er meer vraag is zijn onze doorlooptijden korter en kunnen wij altijd meebewegen met onze opdrachtgevers.

Sinds de oprichting in 2009 hebben wij veel ervaring op mogen doen in het optimaliseren van bedrijfsprocessen door middel van webapplicaties voor opdrachtgevers in uiteenlopende branches. Door deze ervaring zijn de Cowboys in staat om veelvoorkomende knelpunten binnen organisaties te herkennen en een passende oplossing voor te dragen. Vaak bestaan deze oplossingen uit twee onderdelen: een backoffice voor beheer vanuit de organisatie en een klantportaal waar gebruikers op kunnen inloggen om hun data in te zien en te wijzigen.

Zo ook het voorbeeld uit de usercase hieronder van onze opdrachtgever Publieke Zaken:

In samenwerking met Publieke Zaken hebben we een maatwerk webapplicatie gerealiseerd. Zij hadden behoefte aan een effici├źnte en geautomatiseerde manier om hun klanten te informeren over ontwikkelingen op politiek gebied, van zowel de Tweede Kamer als de Europese Unie.

Wij hebben twee producten voor Publieke Zaken mogen ontwikkelen:

  • Een backoffice waarop de medewerkers van Publieke Zaken de documenten kunnen invoeren, waarna hun gebruikers volledig automatisch worden ge├»nformeerd aan hand van hun persoonlijke voorkeuren. Hierbij kunnen de gebruikers instellen of zij dagelijks of wekelijks een overzicht willen ontvangen voor de voor hen relevante documenten;
  • Een portaal waarop de gebruikers kunnen inloggen om de voor de gebruiker gerelateerde informatie te zoeken, opvragen en delen met derden.

Deze op maat geschreven online software stelt Publieke Zaken in staat om een groot gedeelte van hun bedrijfsprocessen te automatiseren. Hierdoor gaat er geen onnodige tijd verloren aan het handmatig uitvoeren van herhalende processen en kunnen zij de focus volledig leggen op hun kernactiviteiten.

Hoe nu verder?

Graag komen wij met u in contact om te bekijken waar een maatwerk webapplicatie kan helpen om uw bedrijfsprocessen te automatiseren. Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Mocht u de voorkeur geven aan telefonisch contact, dan kunt u contact opnemen met Ben de Haan via telefoonnummer +31 (0)6 42 46 44 86.