Mijn
Publieke Zaken
Publieke Zaken
Gebruikte technieken
Laravel, React Native (Expo)

Een backoffice
Medewerkers van Publieke Zaken kunnen hun informatie invoeren, waarna hun relaties volledig
automatisch worden geïnformeerd aan hand van hun persoonlijke voorkeuren. Hierbij kunnen de
gebruikers instellen of zij direct, dagelijks of wekelijks een overzicht willen ontvangen voor de voor
hen relevante documenten.
Deze backoffice is volledig op maat ingericht op de bedrijfsprocessen van Publieke Zaken. Zo
zijn de meest voorkomende handmatige handelingen geautomatiseerd, is er inzicht in statistieken en
kan de volledige focus op de persoonlijke adviesrol liggen.
Een klantportaal + App
Om alle informatie die per e-mail verstuurd wordt ook te allen tijde online aan te kunnen
bieden, is er gekozen om een klantportaal te ontwikkelen. Na inloggen kunnen de relaties van
Publieke Zaken alle aan hen persoonlijk beschikbaar gemaakte documenten opvragen.
Het vaste ontwerpbureau van Publieke Zaken, Evers + De
Gier heeft een modern en gebruiksvriendelijk design gemaakt, waarvan wij de realisatie
op ons hebben mogen nemen.
In de zomer van 2020 is ook een app aan zowel de Google Play Store als de App store van Apple toegevoegd waar de informatie nog sneller toegankelijker is op smartphones, door de overzichtelijke interface en het gebruik van pushnotificaties.
De mannen van
Cowboys Online
zijn snel en denken
erg goed mee!

Thomas Truijens
Publieke Zaken
een maatwerk
database?